Emanet dizisi Seher neden yok niçin diziden çıktı ayrıldı?

16.05.2022
1.086

İki sezondur Kanal 7 ekranlarında yayınlanan emanet dizisinde şok bir ayrılık yaşandı. Dizinin başrol oyuncusu olan Sıla Türkoğlu yani Seher karakteri diziden habersizce ayrıldı. Karamel yapım Sıla Türkoğlu’nun bu ayrılığını sert bir dille izleyicilerine duyurdu. Biz öncelikle Emanet dizisi Seher neden yok niçin diziden çıktı ayrıldı? sorularına detaylı yanıt vermek istiyoruz.

Emanet dizisi Seher neden yok niçin diziden çıktı ayrıldı mı?

Kanal 7 ekranlarında hafta içi hergün yayınlanan Emanet dizisinde başrol oyuncularından olan Seher karakteri dizi ekibine haber vermeden kadrodan ayrıldı. Yapımcı firma olan karamel yapım bir duyuru yayınlayarak başrol oyuncusu olan Sıla Türkoğlu’nun sezon sonu çekimlerine katılmadığını gelecek sezon için yapılan tanıtım fragmanında da yer almadığını belirtti. Sıla Türkoğlu’nun bu davranışı hem meslek ilkelerine aykırı hem de 2 yıldır birlikte çalıştığı arkadaşlara saygısızlık olarak nitelendiren karamel yapım oyuncuya maddi ve manevi dava açacağını ima etti.

Peki ne oldu da herşey iyi giderken Sıla Türkoğlu emanet dizisinin setini terk etti ya da diziden niçin ayrılmak istedi? Daha önce defalarca emanet dizisinin çok akıcı olmadığını hem izleyicilerin hem de oyuncuların bazı sahnelerden rahatsız olduğunu dile getirmiştik. Sıla Türkoğlu herhangi bir açıklama yapmasa da özellikle son sahnelerin ve bölümlerin çok sıkıcı geçmeye başladığı ve bu nedenle diziden ayrılmak istediğini biliyoruz. Ancak bunu kabul etmeyen karamel yapım oyuncu ile sözleşmesi olduğunu ısrarla vurguladı. Buna rağmen Sıla Türkoğlu emanet dizisinde canlandırdığı Seher karakterini daha fazla oynamak istemediğini belirterek dizinin ekibinden ayrıldı.

Uzun süre hiç kimsenin telefonunu açmayan Sıla Türkoğlu emanet dizisinden böylelikle ayrılmış oldu. Şimdi genel manzaraya bakacak olursak başrol oyuncusu Sıla Türkoğlu dizinin sıkıcı olduğunu benzer sahnelerin sürekli çekildiğini bu nedenle artık oynamak, dizide yer almak istemediğini belirtiyor. Karamel yapım ise Seher karakterindeki Sıla Türkoğlu’nun sözleşmesi’nin devam ettiğini oyunculuk ilke ve etik davranışlarının diziyi terk etmesine imkan vermediğini belirtiyor. İşte karamel yapımın duyurusu:Emanet dizisi Seher neden yok niçin diziden çıktı ayrıldı?

Anlaşılan o ki Sıla Türkoğlu dizide yer almak istemezken karamel yapım sözleşmesi devam ettiği için oyuncuyu bu konuda zorluyor. Yapımcı açısından bakacak olursak kesinlikle sözleşmesi devam ettiği için başına buyruk hareket etmemesi gerekir oyuncunun. Seher karakteri açısından bakacak olursak da zorla bir dizide oynamaya devam etmek ne kadar doğru olur sizlerin yorum ve görüşlerine sunuyoruz. Bize göre sezon kapanmadan orta yol bulunmalı, Sıla Türkoğlu karamel yapımın gönlünü alarak diziye veda etmeli. Yarın bir gün başka bir dizide oynamak isteyince yapımcı veya yönetmen ona nasıl güvenebilir? Düşüncelerinizi bekliyoruz.

YORUMLAR

  1. Anonim dedi ki:

    Yusufa nasil kiya bildiniz,once babasini sonra annesini,şimdide teyzesini aldiniz.🌼🌼😢🌼🌼💔🌼🌼😢🌼🌼💔🌼🌼

  2. AŞK dedi ki:

    SEHERSIZ olmuyo 😢😢💔😢😢
    ben her gün böyle izleyorum.Artik izlemiyçem,kalbim dayanamiyor,Yusufla Yamanin haline,bende köti olyorum

  3. Anonim dedi ki:

    Ben bu diziyi Seherle Yamanin aşki icin izlemiştim.Seher olmayinca olmuyo,ben her bölümde çok üzülyorum,ne olur SEHERI geri getirin.Dizi onsuz bom boş.🌼🌼🌼🌼🌼🌼😢🌼🌼😢🌼🌼🌼🌼🌼

  4. HAYAT dedi ki:

    Siz büyük aşki oldurdiniz,siz katilmisiniz.Eminin Reyanini,
    Emanetin Seherini,böyle olmaz.
    Ne olur Seheri emanetine geri verelim.
    Hayat zaten çok zor😢,ama bu dizi herşeyi düzeltebilersiniz.Izleycileri üzmeyin ne olur.Ben size inanyorum.

  5. Anonim dedi ki:

    Ne olur Seheri getirin,Sehersiz bende kendimi Yaman gibi hissetyorum.Seher enanetini birakip hiç bir yere gidemez.
    Seheri Emanetine geri verin.🌼😢🌼

  6. Anonim dedi ki:

    Ben çok üzüldim,siz nasil kiyabildiniz
    Yamanla Seherin aşkina.
    Hayat zaten açidan dolu.

  7. Anonim dedi ki:

    Seher karakteri zaten hiç bir işe yaramıyordu iyi oldu karakterin diziden çıkması Sıla Seviyorum ve beğeniyorum ama karakterinden nefret ediyorum Seher çok güçsüz, ezik, zavallı, tek başına hiç bir işe yaramayan bir karakterdi hem yeni karakter daha güçlü daha savaşçı ve Seherden daha tatlı daha komik inşallah Nazmiye Nana’nın karakterini bozmaz hep böyle olur Nanuka karakteri çok güçlü hem kız dövüşçü de 3. sezon için sabırsızlanıyorum 🏹💪🐎

    1. Anonim dedi ki:

      Ne olur Seheri getirin,Sehersiz bende kendimi Yaman gibi hissetyorum.Seher enanetini birakip hiç bir yere gidemez.
      Seheri Emanetine geri verin.🌼😢🌼

  8. (☞ ಠ_ಠ)☞ dedi ki:

    Bizde Türkmenistandan ailecek izliyoruz. Ama Sıla Türkoğlu istemediği yerdede zorla tutulamaz. Hem gidicekse bu onun kararı. Gidenin arkasından yalvarmayalım.

  9. Şatlyk dedi ki:

    Lötfen devam etsin ben Türkmenistan’da izlýorum sıla abla devam et lötfän

  10. Alya dedi ki:

    Bence devam etmemeli kimse izlemez bir adım bile ilerlemeyen dizi izleyenleri ahmak yerine koyan sıla çok iyi yapmış ayrılmakla Halil ibrahimde ayrılsın orda kendini heba etmesin:

  11. duýgu dedi ki:

    benje seher diziden çykmamaly gerçekden çüni ben seherle ýamany çok sewiýorym we bän emanet dizisini sehersiz görmek istemiýorum nolur seher dizide kalsyn

  12. ipek dedi ki:

    nolur seher diziden aýrylmasyn nolur bän dizide seherden başga birinin oýnamasyny istemiýorum seher emanet dizisinin sonuna kadar oýnasyn

  13. medine dedi ki:

    bence seher diziden çıkmamalı.çünkü emanet seher ve yaman sayesinde güzel .lütfen emaneti bitirmeyin.çünkü ben emanetsiz yapamam.yaman ve seher çok seviyorum. inşallah seher geri döner .yaman ve seher tekrar birlikte olurlar.sehyam ikinizi çok seviyorum .

  14. Başak dedi ki:

    Nasıl rezil bir yapım ya Rabbi hepsi mi kötüydü bunların Hazal özge Sıla hepsi mi kötüydü..
    Nasıl bir yapım bu böyle bütün partnerleri hem dizide hem gerçek hayatta aşk yaşıyor ve her iki durumda da kavuşamıyor. Silayla Halil de ayrilanlanlar kervanına katıldı.. kimsede vefa,sevgi kalmamış.. yolları açık olsun..

  15. 61 dedi ki:

    Hemen değiştireyim olmadıysa madem; Trabzonspor denince dünyada akla gelen iki şey; 1- forma reklamları 2- şampiyonluk kutlamaları… Sizin takım denince dünyada akla gelen iki şey; 1- Irkçılık 2- Şike “Fark var”😎😎👊👊 yayınlayıp yayınlamamak size kalmış artık 🤭🤭🤭

  16. 61 dedi ki:

    Karamel Yapım’ın başladığı diziyi eline yüzüne bulaştırmada üstüne yok!! Yarım yamalak kalan bu kaçıncı hikaye??nedir yani hep oyuncular mı suçlu?? şapkasını önüne koyupta düşünsün yapımcı!! senaryonun iyice cıvıması, izleyicinin kaale alınmaması, başrol oyuncusuna gösterilen özensizlik……. sözüm ona holding sahibi konaklarda yaşayan ama ortalıklarda hint fakiri gibi dolaşan başrol mü olur çok bile dayanmış‼

    1. Yönetici dedi ki:

      Şampiyon takımın taraftarlarını cok karamsar gördüm 🙂

      1. 61 dedi ki:

        Buna karamsarlık değil doğru sözlülük denir zaten Sıla Türkoğlu da avukatı aracılığıyla açık ve net bi şekilde açıklama yapmış👏👏 diğer konuya gelecek olursak şampiyonluk nasıl kutlanır tüm dünya öğrenmiş oldu👊👊😎😎

        1. Yönetici dedi ki:

          Tebrik ederiz, cok güzel kutladınız,dünya sizi konuştu, siz hep 40 yılda bi şampiyon olun, ama bi sonrakine elinde bastonla olursun ama olsun yakışır 🙂

          1. 61 dedi ki:

            En azından çalınmış kupa ile kendi kendimize kupa töreni yapmıyoruz 🤣🤣

          2. Yönetici dedi ki:

            Hiç oldu mu bu laf şimdi?